Jak kupować

1 Składanie i akceptacja zamówienia

Zamówienie składa się wybierając z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej NaturalneWedliny.pl interesującej nas wędliny.

 

2 Akceptacja zamówienia

Po dodaniu produktów do koszyka, akceptacja zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Potwierdź zamówienie".

 

3 Rejestracja klienta

Realizacja zamówienia możliwa jest po wcześniejszej rejestracji Klienta na stronie NaturalneWedliny.pl. Rejestracja wymaga podania danych osobowych, adresu, numeru telefonicznego oraz adresu e-mailowego.

 

4 Wybór rodzaju transportu

Dostępne są opcje transportu kurierem (patrz ceny i warunki transportu ).

 

5 Wybór sposobu płatności

Prosimy wybrać sposób dokonania płatności.
W przypadku wybrania płatności elektronicznych po zakończeniu składania zamówienia pojawi się ekran logowania do wybranego systemu bankowego.
W przypadku wybrania płatności przelewem wszystkie informacje konieczne do wykonania przelewu znajdą Państwo w historii zamówień po złożeniu zamówienia.

Dostępna jest również opcja dostawy za pobraniem.

 

6 Dane do transakcji

Po naciśnięciu przycisku PRZEJDŹ DALEJ w tym miejscu pojawi się ekran z danymi do transakcji. Można tu zmienić adres dostawy oraz dane do faktury.


7 Finalizacja zamówienia

Proszę nacisnąć przycisk PRZEJDŹ DALEJ.

 

8 Płatność

Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:

  • kartą płatniczą poprzez PayU;
  • przelew w czasie rzeczywistym poprzez PayU;
  • tradycyjnym przelewem na konto firmy nr 98124036951111001056792198
  • gotówką przy odbiorze

Jeśli wybrali Państwo płatności elektroniczne, w tym momencie pojawi się ekran logowania do wybranego systemu bankowego.
Jeśli wybrali Państwo płatność przelewem na Państwa adres e-mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do potwierdzenia.
W przypadku płatności przelewem prosimy o jak najszybszą wpłatę (realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez nas informacji o dokonaniu płatności – w przypadku płatności elektronicznych w ciągu 24 godzin, w przypadku wybrania przelewu po zaksięgowaniu kwoty na naszym koncie).

 

9 Potwierdzenie i realizacja zamówienia

Przyjęcie zamówienia Klienta zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz okazje w najniższych cenach